środa, 26 listopada 2014

Bałwanki, czyli nowe życie skarpetek ;-)

Może to i banalne i pewnie już nieraz znalazło się w sieci, jednakże w moim wykonaniu pojawia się po raz pierwszy ;-)
Co roku, w szkole podstawowej, do której uczęszcza moja pociecha, organizowany jest kiermasz ozdób świątecznych. Oczywiście, ozdoby powinny być wykonane ręcznie przez dzieci i rodziców :-) Choć co roku obiecuję sobie, że w następnym zabiorę się za przygotowanie ozdób wcześniej i zrobię coś ekstra, to i tak zapominam i przychodzi mi rzeźbić na ostatnią chwilę :-D 
W tym roku większość pracy wykonała moja córcia, Ola, mi pozostało dokonać ostatnich szlifów :-)
W wyniku naszej twórczej współpracy, skarpetki zmieniły swoje przeznaczenie i stały się bałwankami ;-) Zapraszam do porządków w szafie ;-)








Autorką zdjęć jest moja kochana córeczka - Ola :-)

2 komentarze: